- Be strong.

Folk tror sig veta så himla mycket. Jag tänker på mitt förflutna varje dag, varje kväll. Saker som hände mig när jag var nio år spökar i mitt huvud, alla skratt som sårat, alla kommentarer som slagit mig i ansiktet kombinerat med saker som händer här, just nu! 
   Jag har lärt mig mycket genom livet, mer än de flesta andra. Jag beundrar dem vars liv varit felfritt. Mitt liv har bokstavligen varit en bergodahlbana, eller det är det fortfarande, vissa dagar svävar jag bokstavligen på moln och känner mig okrossbar, andra dagar känner jag mig minst på jorden med känslan av att mina drömmar bara är ett minne blått.
  Det är lätt att lägga för mycket energi på alla andra, man glömmer lätt bort sig själv, du hjälper alla andra medans du sätter dig själv i sista hand, där är en av mina brister! Jag sätter alla mina vänner före mig själv, jag måste hjälpa dem innan jag kan hjälpa mig själv. Jag älskar mina vänner, de är det finaste jag har! Men jag har även lärt mig att det finns gott om falska människor, folk du tror dig känna som så fort du vänder ryggen till sviker dig. Tack för alla gånger mina så kallade vänner sårat och svikit mig, ni har orsakat många sömnlösa nätter, men ni har även gett mig så otroligt mycker erfarenheter att tillit, förtroende och ärlighet är otroligt fint, för något sånt har ni aldrig givit mig. 

 

Detta är ingen modeblogg, träningsblogg eller någon annan slags "trendblogg" detta är min fristad, här skriver jag av mig och delar mina tankar, erfarnheter, upplevelser och minnen. Saker och ting som påverkat mig otroligt mycket, detta är för att jag ska kunna bygga upp och förbättra min självkänsla och mitt självförtroende.
  Nytta med nöje, ta del av mina tankar, mitt förflutna och mitt liv. För detta handlar om personliga erfarenheter!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu